MENU

Trwają zgłoszenia wystawców! Przypominamy jak wysłać swoje zgłoszenie

Nadal trwa nabór zgłoszeń do XIII Jarmarku Tumskiego. Swoje stoiska mogą zgłaszać sprzedawcy, kolekcjonerzy, przedstawiciele gastronomii, a także wszyscy, którzy chcieliby reklamować się na Jarmarku za pomocą ulotek. 

Biuro Jarmarku jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 15. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w godzinach pracy Biura Jarmarku, pod numerem tel: 24 366 43 50.

Karty zgłoszenioweRegulamin XIII Jarmarku Tumskiego oraz cennik dostępne są po kliknięciu w linki oraz na naszej stronie internetowej.
Wypełnione karty prosimy przesyłać metodą tradycyjną lub elektroniczną:

  • na adres Biura Jarmarku Tumskiego
  • na adres e-mail biuro@jarmarktumski.eu
  • faksem na numer 24 366 00 54.

Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia. 

Uwaga! Wysłanie zgłoszenia nie gwarantuje udziału w imprezie. Prosimy o dokonywanie wpłat dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Biura Jarmarku Tumskiego.

Czytając regulamin prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na zapisy (5.1-5.3) dotyczące siły wyższej i decyzji administracyjnych, w tym dotyczących pandemii COVID-19.

Ze względu na zdrowie wystawców i uczestników, bezpośrednio przed imprezą zamieścimy na oficjalnej stronie Jarmarku aktualne wytyczne dotyczące zasad bezpieczeństwa i wymogi sanitarne, jakie musi spełnić Wystawca biorących udział w XIII Jarmarku Tumskim.