Nadal trwa nabór zgłoszeń do XIII Jarmarku Tumskiego. Swoje stoiska mogą zgłaszać sprzedawcy, kolekcjonerzy, przedstawiciele gastronomii, a także wszyscy, którzy chcieliby reklamować się na Jarmarku za pomocą ulotek.
Biuro Jarmarku jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 15. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w godzinach pracy Biura Jarmarku, pod numerem tel: 24 366 43 50.
Karty zgłoszeniowe, Regulamin XIII Jarmarku Tumskiego oraz cennik dostępne są po kliknięciu w linki oraz na naszej stronie internetowej.
Wypełnione karty prosimy przesyłać metodą tradycyjną lub elektroniczną:
- na adres Biura Jarmarku Tumskiego
- na adres e-mail biuro@jarmarktumski.eu
- faksem na numer 24 366 00 54.
Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia.
Uwaga! Wysłanie zgłoszenia nie gwarantuje udziału w imprezie. Prosimy o dokonywanie wpłat dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Biura Jarmarku Tumskiego.
Czytając regulamin prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na zapisy (5.1-5.3) dotyczące siły wyższej i decyzji administracyjnych, w tym dotyczących pandemii COVID-19.
Ze względu na zdrowie wystawców i uczestników, bezpośrednio przed imprezą zamieścimy na oficjalnej stronie Jarmarku aktualne wytyczne dotyczące zasad bezpieczeństwa i wymogi sanitarne, jakie musi spełnić Wystawca biorących udział w XIII Jarmarku Tumskim.